Kaj je Izbran Produkt leta?


Izbran Produkt leta je najvišja nagrada zadovoljstva kupcev in inovativnosti proizvajalcev.

Nielsen (1)

Izbran produkt leta je največja svetovna nagrada za inovativne izdelke in storitve široke potrošnje, kjer o zmagovalcih odločajo uporabniki.

Prejemniki nagrade so opravičeni do celoletne uporabe pečata na zmagovalnem izdelku.

Koncept je bil ustanovljen pred 29 leti v Franciji in trenutno deluje v več kot 40 državah z istim namenom: bližnjica potrošnikom k najboljšim produktom na trgu in nagrajevanje proizvajalcev za kakovost in inovativnost.

IZBRAN PRODUKT LETA je vodilo potrošnikom in zaupanja vreden nakupni nasvet, ki prinaša prihranek pri času in denarju. Proizvajalcem zmagovalnih izdelkov nagrada IZBRAN PRODUKT LETA doprinese k povečanemu potrošniškemu zavedanju blagovne znamke izdelka, poistovetenju z inovativnostjo in kakovostjo, kar posledično vodi, sodeč po praksi, k povečani prodaji in distribuciji zmagovalnega izdelka.

Transparentnost izbora IZBRAN PRODUKTA LETA zagotavlja tudi neodvisna javnomnenjska raziskava svetovno priznane raziskovalne agencije ACNielsen, kjer na nacionalnem reprezentativnem vzorcu slovenskih potrošnikov, le-ti določijo zmagovalca vsake kategorije.

Zmagovalni produkti so objavljeni v mesecu januarju na slavnostni podelitvi, vsako leto. Nosilci zmagovalnih produktov pridobijo pravico do uporabe pečata IZBRAN PRODUKT LETA v trženjske namene v tekočem letu.

Naša edinstvena in neodvisna metodologija je tisto, kar nas loči od vseh drugih nagrad.

100% Potrošniški

Zmagovalce določijo izključno slovenski potrošniki v raziskavi na podlagi zadovoljstva ob uporabi.

100% Neodvisen

Konkurenčni produkti nimajo drugega interesa, da bi bili vključeni, kot le, da svoje produkte postavijo na preizkušnjo potrošnikom.

100% Transparenten

Znamke lahko sodelujejo z izdelki in storitvami le z nominacijo produkta. Produkti, ki zmagajo imajo pečat na razpolago. Metodologija je odprta in raziskavo izvaja neodvisno raziskovalno podjetje ACNielsen med slovenskimi potrošniki.

Nacionalno reprezentativen

Nacionalni vzorec potrošnikov, usklajen z SURS (Statistični Urad RS), ki glasuje predstavlja reprezentativni vzorec. Raziskavo izvede podjetje Nielsen, ki ima svetovni ugled in izvaja različne raziskave. Anketiranci niso nikakor obvezani ali motivirani in izražajo izključno svoje mnenje.

Osredotočen na inovacije

IZBRAN PRODUKT LETA obstaja zato, da je v pomoč nakupovalcem in jim pomaga izbrati najboljše, nove, inovativne produkte, ki so bili izbrani s strani slovenskih potrošnikov na podlagi izkušenj ob njihovi uporabi. IZBRAN PRODUKT LETA je nakupni nasvet.
Za zmagovalne izdelke, to ni le priznanje za inovacije v očeh industrije, vendar dokazano povečuje ugled in je izjemno marketinško orodje, ki lahko vodi k boljši prodaji.

1 (380) Tadej Gosak, predsednik uprave, Paloma d. d.

Z vključitvijo v projekt Produkt leta smo želeli preveriti, ali so potrošniki na slovenskem trgu v tem relativnem kratkem času od uvedbe izdelkov na trg prepoznali vse te prednosti izdelkov. Ko se odločamo za raziskave, nam je pomembno, da se raziskave izvedejo na reprezentativnem vzorcu in odsevajo dejansko uporabniško izkušnjo. Raziskava v okviru projekta Produkt leta je izpolnila ta merila, izsledke te raziskave pa bomo lahko s pridom izkoriščali, da postanemo še boljši. Pečat produkt leta bomo s pridom izkoriščali v komunikaciji do trgovcev. Predvsem pa je pridobljen certifikat v pomoč kupcem izdelkov, saj jim olajšana kupno odločitev.

635587397627855535__mg_7242 Svarun Udovič, izvršni direktor, Panvita MIR d.d.

K sodelovanju v projektu Produkt leta 2015 nas je privedla radovednost, da torej vidimo, kaj si slovenski potrošniki dejansko mislijo o naših izdelkih Ave Grill. Nikoli ni odveč še bolje spoznati svojega potrošnika. Pri projektu smo bili prvič zraven in veseli nas, da so se potrdile naše domneve ter ostale že narejene raziskave, da slovenski potrošniki zelo cenijo okus naših izdelkov, vedo, kaj lahko pričakujejo od naših izdelkov, so z njimi zelo zadovoljni in da se vedno znova odločajo za njihov nakup. Zadovoljstvo in zaupanje potrošnikov je največ, kar lahko kot proizvajalec dobimo. In da, mislim, da bomo pri projektu Produkt leta sodelovali tudi v prihodnje.

ORIGINAL Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja, Mlekarna Celeia d. o. o.

Ker je priznanje za Produkt leta izbira potrošnikov, je odločitev zelo lahka saj ustvarjamo za njih. Že tretje leto zapored stojimo na zmagovalnem odru in na to smo izredno ponosni. Je dokaz, da delamo in ustvarjamo inovativne produkte za svoje potrošnike. Vsako leto v raziskavi dobimo odgovore in potrditve, ki so dokaz, da smo se v razvojni fazi prav odločili. Ta pečat je v primerjavi z drugimi v svojem bistvu drugačen in o nagradi odloča tisti, za katerega ustvarjamo, to je potrošnik, in to je za nas največje priznanje in poklon našemu delu. Tudi v primeru, da ne bi bili zmagovalci, bi v raziskavi našli odgovore za neuspeh. Le tako bi lahko vnaslednjem letu napredovali.

3de5d65 Tatjana Čadež, vodja programa P&G, Orbico d. o. o.

Za sodelovanje v izboru Produkt leta 2015 se nismo odločili zaradi lanske zmage kapsul Ariel, pač pa zato, ker smo verjeli, da lahko letos v kategoriji izdelkov za strojno pomivanje posode zmagajo kapsule Jar Platinum All in 1. Resnično gre za inovativen izdelek z vrhunsko tehnologijo, saj kapsule Jar ne poskrbijo le za čisto posodo, pač pa očistijo tudi maščobo s filtra pomivalnega stroja. Verjamemo, da se bodo potrošniki, ki izdelka še niso preizkusili, zdaj lažje odločili za nakup. Vsekakor podpiramo odločitev Mercatorja, da zmagovalne izdelke izpostavi na posebnih končnicah označenih s komunikacijo Produkt leta 2015. Izredno pomembno je, da potrošniki dobijo informacijo, kateri izdelki so prejeli laskavi naziv Produkt leta in zakaj in seveda, da jih potem tudi brez težav najdejo v trgovini.

V1-130609989 Mojca Šimnic Šolinc, direktorica, Tosama d. o. o.

Lani smo v Produktu leta sodelovali prvič in kot veste, so bili naši vložki Jasmin Girl Nature nagrajeni. Prvič smo se tako vključili v celoten projekt, za katerega se je izkazalo, da je odlična kombinacija relevantnega mnenja potrošnikov o izdelku, promocije in merljivih učinkov, ki jih nagrada prinese. Lanska nagrada nam je odprla poti na nekatera nova prodajna mesta, izdelki z opazno oznako na embalaži pa so se tudi dobro prodajali. Očitno je pečat Produkt leta vodilo pri izbiri oziroma nekaj, čemur potrošniki verjamejo in zaupajo. Predvsem zato, ker projekt pozornost namenja novim, inovativnim, še ne uveljavljenim izdelkom, smo se letos odločili da ponovno sodelujemo. In ker so izdelki zares inovativni in odlični, nam je seveda uspelo tudi tokrat. Kar zadeva lansko raziskavo, smo bili z rezultati izredno zadovoljni in celo presenečeni. Iz nje smo namreč izvedeli, kdo so bili naši tekmeci in s katerimi izdelki so nas imele potrošnice priložnost primerjati. Raziskava nam je potrdila, da delamo v pravi smeri. Za sodelovanje pri projektu smo se odločili, ker za njim stoji svetovno uveljavljena institucija Nielsen, in ker smo prepričani o profesionalnosti izvedbe raziskave. Če ne bi zmagali, bi verjetno imeli nekoliko manj prodajnih rezultatov, bi pa zanesljivo pridobili veliko koristnih informacij in uporabnih podatkov za delo v prihodnje. Tudi v prihodnje nameravamo sodelovati v raziskavi, saj še zdaleč nismo izčrpali vseh novosti in inovacij, ki jih želimo pripeljati na naš trg v naslednjih mesecih in letih.

Prednosti uporabe pečata