POY Adria d.o.o., Vaška pot 53a, 1235 Radomlje
+386 31 331 600

Metodologija raziskave

KDO?

Nielsen je svetovno vodilno podjetje pri tržnih raziskavah, ki ponuja meritve in analizo tržne dinamike, odnosov in vedenja potrošnikov ter novih in tradicionalnih medijev v več kot 110 državah. Nielsen je razvil prepoznaven ugled za zagotavljanje prilagojenih raziskovalnih rešitev za številne panoge v celotnem svetovnem omrežju.

Kako deluje

Raziskava

Produkti v ožjem izboru bodo vključeni v fazo ocenjevanja med potrošniki – ki jo bo izvajal Nielsen velikem vzorcu po reprezentativnih merilih svetovnih in slovenskih standardov ter v skladu z Statističnim uradom Slovenije.

Anketiranci bodo odgovarjali na vprašanja o treh merilih za zmago:

INOVATIVNOST
PRIVLAČNOST
NAKUPNA NAMERA

Izdelek z najvišjim indeksom je izbran kot zmagovalec – IZBRAN PRODUKT LETA v kategoriji.

Ne glede na to ali je udeleženec zmagal ali izgubil, bo raziskovalno poročilo z rezultati in ugotovitvami deljeno z udeleženci v kategoriji.