POY Adria d.o.o., Vaška pot 53a, 1235 Radomlje
+386 31 331 600

Pričevanja

‘Ker je priznanje za Produkt leta izbira potrošnikov, je odločitev zelo lahka saj ustvarjamo za njih. Že tretje leto zapored stojimo na zmagovalnem odru in na to smo izredno ponosni. Je dokaz, da delamo in ustvarjamo inovativne produkte za svoje potrošnike. Vsako leto v raziskavi dobimo odgovore in potrditve, ki so dokaz, da smo se v razvojni fazi prav odločili. Ta pečat je v primerjavi z drugimi v svojem bistvu drugačen in o nagradi odloča tisti, za katerega ustvarjamo, to je potrošnik, in to je za nas največje priznanje in poklon našemu delu. Tudi v primeru, da ne bi bili zmagovalci, bi v raziskavi našli odgovore za neuspeh. Le tako bi lahko vnaslednjem letu napredovali.’

Darja Teržan
vodja strateškega marketinga in razvoja, Mlekarna Celeia d. o. o.

‘Z vključitvijo v projekt Izbran Produkt leta smo želeli preveriti, ali so potrošniki na slovenskem trgu v tem relativnem kratkem času od uvedbe izdelkov na trg prepoznali vse te prednosti izdelkov. Ko se odločamo za raziskave, nam je pomembno, da se raziskave izvedejo na reprezentativnem vzorcu in odsevajo dejansko uporabniško izkušnjo. Raziskava v okviru projekta Produkt leta je izpolnila ta merila, izsledke te raziskave pa bomo lahko s pridom izkoriščali, da postanemo še boljši. Pečat produkt leta bomo s pridom izkoriščali v komunikaciji do trgovcev. Predvsem pa je pridobljen certifikat v pomoč kupcem izdelkov, saj jim olajšana kupno odločitev.’

Tadej Gosak
predsednik uprave, Paloma d. d.

‘Za sodelovanje v izboru Produkt leta 2015 se nismo odločili zaradi lanske zmage kapsul Ariel, pač pa zato, ker smo verjeli, da lahko letos v kategoriji izdelkov za strojno pomivanje posode zmagajo kapsule Jar Platinum All in 1. Resnično gre za inovativen izdelek z vrhunsko tehnologijo, saj kapsule Jar ne poskrbijo le za čisto posodo, pač pa očistijo tudi maščobo s filtra pomivalnega stroja. Verjamemo, da se bodo potrošniki, ki izdelka še niso preizkusili, zdaj lažje odločili za nakup. Vsekakor podpiramo odločitev Mercatorja, da zmagovalne izdelke izpostavi na posebnih končnicah označenih s komunikacijo Produkt leta 2015. Izredno pomembno je, da potrošniki dobijo informacijo, kateri izdelki so prejeli laskavi naziv Produkt leta in zakaj in seveda, da jih potem tudi brez težav najdejo v trgovini.’

Tatjana Čadež
vodja programa P&G, Orbico d. o. o.