Univerzalen in verodostojen znak potrošniškega glasu in izbire, ter prepoznavnosti, ker so le kupci edini pravi ‘strokovnjaki’, kar zadeva množične maloprodajne izdelke in storitve.
NAGRADA KUPCEV,
produktom trgovskih blagovnih znamk
Trgovske blagovne znamke
V ‘SVOJI LIGI’
ENAKA METODOLOGIJA Z KLJUČNIMI RAZLIKAMI
1. NOMINACIJA
2. STROKOVNO VREDNOSTENJE
3. RAZISKAVA
4.RAZGLASITEV ZMAGOVALCEV
Odprta in zanesljiva metodologija, ki je sprejeta s strani proizvajalcev. Raziskavo neodvisno in transparentno izvaja neodvisno raziskovalno podjetje. Izsledke in poročilo raziskave prejmejo vsi nominirani izdelki za svoje kategorije.
SAMO EN ZMAGOVALEC POSAMIČNE KATEGORIJE
EKSLUZIVNO za TBZ (trgovske blagovne znamke)
nagrada izključno za izdelke/stortive trgovskih blagovnih znamk
HOMOGENE KATEGORIJE
Trgovske blagovne znamke se primerjajo med seboj
UPOŠTEVANJE SPECIFIČNOSTI TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK
S KUPCI V SREDIŠČU
Odločajo izključno slovenski kupci na podlagi svojih lastnih izkušenj
HARMONIČNO SOBIVANJE
z nacionalnimi blagovnimi znamkami in med TBZ prejemniki nagrade
NEODVISNA IN TRANSPARENTNA RAZISKAVA
POTROŠNIK POZNA IN RAZLIKUJE MED TRGOVSKIMI BLAGOVNIMI ZNAMKAMI IN BLAGOVNIMI ZNAMKAMI PROIZVAJALCEV
Trgovske blagovne znamke in blagovne znamke proizvajalcev se dopolnjujejo, vendar obsega tako glede pokritosti kot tržnega deleža ne moremo primerjati, prav tako ne postopek raziskav in razvoja ter inovacije, ki so DNK naše raziskave in metodologije.
Zato se nam zdi zelo primerno, glede na pomen trga trgovskih blagovnih znamk in to razlikovanje (v Evropi trgovske blagovne znamke predstavljajo do 50% tržišča) vzpostaviti ločeno konkurenco, v kateri bi trgovske blagovne znamke lahko prikazale svoje inovacije, atraktivnost in novosti v lastnih kategorijah. V popolni harmoniji z blagovnimi znamkami. Z vključevanjem realnih in ekonomskih parametrov trga.