PRODUKTI TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK
Univerzalen in verodostojen znak potrošniškega glasu in izbire, ter prepoznavnosti, ker so le kupci edini pravi ‘strokovnjaki’, kar zadeva množične maloprodajne izdelke in storitve. Nagrada kupcev, produktom trgovskih blagovnih znamk.
EKSLUZIVNO ZA TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE
Nagrada izključno za izdelke/stortive trgovskih blagovnih znamk
HOMOGENE KATEGORIJE
Trgovske blagovne znamke se primerjajo med seboj
UPOŠTEVANJE SPECIFIČNOSTI TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK
S KUPCI V SREDIŠČU
Odločajo izključno slovenski kupci na podlagi svojih lastnih izkušenj
HARMONIČNO SOBIVANJE
z nacionalnimi blagovnimi znamkami in med TBZ prejemniki nagrade
NEODVISNA IN TRANSPARENTNA RAZISKAVA KI JO IZVAJA

STE TRGOVEC IN IMATE NA POLICAH INOVACIJO LASTNE BLAGOVNE ZNAMKE IN ŽELITE DOLGOROČNO OBDRŽATI KUPCE?
1. Ugodna dinamika
Trenutni trend koristi industriji trgovskih blagovnih znamk in ta dinamika se bo nadaljevala tudi v prihodnjih letih.
2. Cenovna strategija
Prehod od nevzdržno nižjih cen k dodani vrednosti, ki jo je treba izpostaviti.
Trgovske verige morajo najti ravnotežje med zagotavljanjem odlične kakovosti in konkurenčnimi cenami.
3. Kakovost bo odločila
Kupci preizkušajo izdelke trgovskih blagovnih znamk, vendar bo kakovost tista, ki bo odločila, ali bodo kupci ostali. Uporabite kupce, da prepričate druge kupce.
5. Novosti in znamke
Novosti trgovskih blagovnih znamk in trgovske blagovne znamke se morajo predstavljati enako kot nacionalne znamke. Novosti in inovacije so temelj rasti.
6. Pozicioniranje TBZ
Premium kakovost, trajnost, ekologija, … vse atribute novih izdelkov trgovskih blagovnih znamk je potrebno razvrstiti in izpostaviti kupcem
EKSKLUZIVNO ZA PRODUKTE TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK
DOSLEDNA METODOLOGIJA
PREGLEDNOST, NATANČNOST, ENOSTAVNOST
ŠTUDIJA ZAZNAVANJA LASTNOSTI PRODUKTOV
ZAZNANA
INOVATIVNOST
ATRAKTIVNOST PRODUKTA
NAKUPNA
NAMERA

TESTIRANJE
ZADOVOLJSTVO
UPORABNIKOV

+ 1.000 anketirancev, reprezentativnih za prebivalstvo: največja potrošniška študija za marketinško tekmovanje