PRODUKTI TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK
Univerzalen in verodostojen znak potrošniškega glasu in izbire, ter prepoznavnosti, ker so le kupci edini pravi ‘strokovnjaki’, kar zadeva množične maloprodajne izdelke in storitve. NAGRADA KUPCEV, produktom trgovskih blagovnih znamk.
EKSLUZIVNO za TBZ (trgovske blagovne znamke)
Nagrada izključno za izdelke/stortive trgovskih blagovnih znamk
HOMOGENE KATEGORIJE
Trgovske blagovne znamke se primerjajo med seboj
UPOŠTEVANJE SPECIFIČNOSTI TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK
S KUPCI V SREDIŠČU
Odločajo izključno slovenski kupci na podlagi svojih lastnih izkušenj
HARMONIČNO SOBIVANJE
z nacionalnimi blagovnimi znamkami in med TBZ prejemniki nagrade
NEODVISNA IN TRANSPARENTNA RAZISKAVA
EKSKLUZIVNO ZA PRODUKTE TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK
DOSLEDNA METODOLOGIJA
PREGLEDNOST, NATANČNOST, ENOSTAVNOST
ŠTUDIJA ZAZNAVANJA LASTNOSTI PRODUKTOV
ZAZNANA
INOVATIVNOST
ATRAKTIVNOST PRODUKTA
NAKUPNA
NAMERA

TESTIRANJE
ZADOVOLJSTVO
UPORABNIKOV

+ 1.000 anketirancev, reprezentativnih za prebivalstvo: največja potrošniška študija za marketinško tekmovanje