Project Description

“Aplikacija Na poti velja za najbolj priročen način plačila na Petrolu, saj gorivo in avtopranje plačujete iz udobja svojega vozila, kavo natočite brez kovancev, na najbližje prodajno mesto pa naročite svežo hrano Fresh ter izdelke za dom in avto, ki jih spotoma le še prevzamete.

Aplikacija Na poti omogoča:
– Plačilo goriva iz udobja avtomobila: hitro, priročno in enostavno.
– Plačilo Kave na poti brez kovancev in žetonov: enostavno plačevanje z uporabo telefona.
– Plačilo pranja iz avtomobila: koda za avtopranje se izpiše na ekranu telefona.
– Hip nakupi: vnaprejšnje naročilo in plačilo hrane Fresh ter izdelkov za dom in avto ter prevzem ob želenem času na izbranem prodajnem mestu. Že v 30 minutah.
– Pregled aktualnih cen goriv za vsako lokacijo Petrola.
– Hiter pregled Zlatih točk, ugodnosti, dobroimetja in razpoložljivega limita na Petrol klub plačilni kartici.
– Pregledno in transparentno plačevanje z zgodovino preteklih transakcij z aplikacijo ter digitalni arhiv računov.”

“Kako ste zadovoljni z nagrado?
Prejem laskavega naziva Izbrani produkt leta 2022 nam potrjuje, da smo na pravi poti in da razumemo, kaj naši uporabniki potrebujejo. Z aplikacijo Na poti jim omogočamo poenostavljen, sodoben dostop do nakupov in storitev, ki še nadgrajuje obisk fizičnih prodajnih mest Petrola. Tako smo lahko s strankami na vseh njihovih poteh, pa naj gre za bolj tradicionalne ali tiste bolj moderne, ki dodajajo piko na i uporabniški izkušnji.

Kaj vam nagrada kupcev pomeni?
Pomeni nam veliko. V središče vseh naših aktivnosti postavljamo uporabnika, zato nas izredno veseli, da so Slovenci prepoznali vse prednosti aplikacije Na poti in jo resnično vzeli za svojo. Nagrada je potrditev, da delamo dobro in uspešno naslavljamo potrebe kupcev tudi v sodobnem, hitro spreminjajočem se svetu. Veliko časa in truda vlagamo v to, da lahko uporabniki svojo analogno izkušnjo z nami nadgradijo z digitalno, ki omogoča, da je naš pristop do stranke bolj fleksibilen, s takojšnjo interakcijo. Hitreje pa se lahko odzovemo tudi na spremembe na trgu – kar je bilo še posebej ključno v času koronavirusnih ukrepov, ko smo lahko s pomočjo Na poti takoj reagirali na spremenjene potrebe uporabnikov in jim tudi takrat uspešno poenostavljali vsakdanje opravke.”