NAČIN IZBORA

GLAS POTROŠNIKOV

Pečat je podeljen na podlagi glasov velikega števila potrošnikov v neodvisni, nacionalno reprezentativni študiji, ki jo izvaja zunanje, uveljavljeno, raziskovalno podjetje v državi.

RAZLIČNE KATEGORIJE

Različne kategorije izdelkov in storitev vključujejo vse izdelke in storitve široke potrošnje FMCG, OTC, DIY gospodinske aparate, telekomunikacijska oprema in storitve, bančne in zavarovalniške storitve, avto-moto, …

V vsaki kategoriji je samo en zmagovalni produkt.

OBJAVA NAGRAJENCEV

Zmagovalni izdelki so objavljeni na letni podelitvi nagrad, ki potekajo v vsaki državi udeleženki. Tako zmagovalci kot finalisti prejmejo obsežno študijo raziskave potrošnikov.

MARKETINŠKO ORODJE

Nagrajeni izdelki imajo pravico do uporabe pečata v svojem tržnem komuniciranju za eno leto. Dokazano močno orodje za prodajo in aktiviranje, ki povečuje preizkušanje izdelkov, pripovedovanje zgodb, ozaveščenost in prodajo.

METODOLOGIJA IZBORA

DOSLEDNA METODOLOGIJA

PREGLEDNOST, NATANČNOST, ENOSTAVNOST

CELOVIT PROCES OCENJEVANJA

ŠTUDIJA ZAZNAVANJA LASTNOSTI PRODUKTOV

TESTIRANJE

+ 1.000 anketirancev, reprezentativnih za prebivalstvo: največja potrošniška študija za marketinško tekmovanje