Raziskave so pokazale, da je uporaba našega pečata najbolj učinkovit način za pritegovanje pozornosti.
0
globalnih podjetij zaupa naši metodologiji in raziskavi
0
slovenskih kupcev, reagira na naš pečat
0
podjetij se globalno vrača z nominacijami
Naši pečati so izjemno marketinško orodje za izdelke in storitve široke potrošnje, blagovne znamke in trgovine
PRIMERI UPORABE IN NASVETI
Uporaba logotipa na digitalnih in družbenih omrežjih in kanalih je eden izmed najbolj priljubljenih načinov, kako naši zmagovalci delijo svoj uspeh. Navsezadnje je hiter, stroškovno učinkovit in v kratkem času doseže izjemno število potrošnikov – ne glede na to, ali ste zagonsko podjetje ali multinacionalka, bodite prepričani, da vsi vaši kupci vedo, da ste bili izbrani in ste št. 1! Če se osredotočate na digitalne in družbene medije kot svojo glavno strategijo za nagrado, imamo nekaj nasvetov, da boste videli najmočnejši dvig prodaje iz te vrste ‘napadov’.
Začnite z dnem 1 in Slavnostno podelitvijo.
Slavnostna podelitev je odličen čas za začetek vaše socialne strategije! Uporabite slike in video iz podelitve, da postanete trend in delite svoje bleščeče, glamurozne posnetke na Instagramu, TikToku, Facebooku in X omrežju.
Angažiranost
En sam, dobro angažiran tvit je vreden tisoč prezrtih. Da bi povečali svojo angažiranost, lahko organizirate nagradno igro za praznovanje vašega uspeha – odličen način, da svoje nove izdelke/storitve/znamke/trgovine predstavite bodočim ali obstoječim kupcem/uporabnikom!
Ohranjajte ‘kondicijo’
Ne pozabite, da imate na voljo polnih 12 mesecev, da izkoristite svoj nagrado! Opominjajte svoje stranke skozi vse leto, da bi lahko kupovali vašo nagrajeno inovacijo/znamko ali v vaši trgovini. Produkt leta promovira zmagovalce skozi vse leto na različne načine in skozi različne aktivnosti, zato poskrbite, da bo vaša ekipa pripravljena.