Namenjen trgovcem, da predstavijo svoje inovacije ter dinamiko raziskav in razvoja novih izdelkov, izboljšav in sprememb, ki jih izvajajo v nenehnem razvoju za zadovoljevanje potreb in pričakovanj kupcev.
ZAKAJ?
Danes potrošniki pri delu svojih nakupov postajajo delno “agnostični” za blagovne znamke, trgovci pa bi si morali prizadevati za oblikovanje prelomnega poslovnega modela, ko gre za označevanje lastnih blagovnih znamk, namesto da uporabljajo le splošen pristop.
Ko kupci poročajo o visoki stopnji zadovoljstva s prvim nakupom trgovske blagovne znamke, jih bodo še naprej kupovali, tudi ko se konča recesija ali cenovna vojna. Le zadovoljni kupci – uporabniki – potrošniki bodo prepričali druge kupce – uporanike – potrošnike. Odločala bo kakovost izdelkov in kaj je boljega od pečata, ki to kakovost izraža na prvi pogled.
PRODUKTI TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK V SVOJI RAZISKAVI
EKSKLUZIVNO ZA IZDELKE IN STORITVE TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK - Nagrada izključno za izdelke/stortive trgovskih blagovnih znamk
HOMOGENE KATEGORIJE
Izdelki in storitve trgovskih blagovnih znamk se primerjajo med seboj v raziskavi mnenja kupcev posamičnih kategorij. Še nikoli poprej ni bila na voljo takšna raziskava, ki daje odgovor na vprašanje katere izdelke istih kategorij trgovskih blagovnih znamk cenijo kupci najbolj.
UPOŠTEVANJE SPECIFIČNOSTI TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK
Odločajo izključno slovenski kupci na podlagi svojih lastnih izkušenj in mnenja ter izkušnje z izdelki ali storitvami. Specifičnost trgovskih blagovnih znamk se meri le v ekskluzivnih kategorijah le teh. Raziskava sama je enaka kot za A-znamke.
HARMONIČNO SOBIVANJE
z nacionalnimi blagovnimi znamkami in med TBZ prejemniki nagrade