NAJVEČ KAR LAHKO DOBITE JE NAGRADA S STRANI KUPCEV

NEODVISNA, TRANSPARENTNA METODOLOGIJA, KI VKLJUČUJE VSE GLAVNE KONKURENTE V PANOGI

Raziskava, ki se osredotoča na prvobitno dejavnost v industriji potrošnje in to so trgivne. Da bi ponudili kupcem, uporabnikom in potrošnikom na splošno prave odgovore, smo v sodelovanju z raziskovalnim podjetjem NielsenIQ, ki ima na tem področju ogromno izkušenj, pripravili metodologijo, ki ločuje glavne dejavnike pri ocenah uporabnikov. Trgovine bomo ločili po panogah. Trgovske verige, drogerije, trgovine s tehničnim blagom, športne trgovine, specializirane trgovine, itd. so samo nekatere od možnosti…in kot je v v našem konceptu standard je lahko v vsaki panogi izključno samo eden, ki se bo ponašal z nazivom IZBRANA TRGOVINA LETA.

Pečat je za kupce pravi kažipot, ko se želijo prepričati, da najdejo najboljše trgovine za svoje potrebe.
Vse trgovine si želijo ustvariti pozitivno in nepozabno izkušnjo za svoje stranke. Naša raziskava in ocenjevanje s strani kupcev pomaga trgovcem razumeti, kaj kupci mislijo o njihovih trgovinah in hkrati pogosto tudi o izdelkih in storitvah. Podjetja lahko uporabite te informacije za izboljšanje svoje ponudbe.cHhrati je to ocenjevanje izvrstno za primerjavo vašega podjetja s konkurenco. To vam lahko pomaga pri sprejemanju odločitev o tem, kako se lahko razlikujete od konkurence in kako lahko izboljšate svojo konkurenčno prednost, storitve in ponudbo.

Ocenjevanje trgovin je dragoceno orodje za vse, ki sodelujejo na trgu. Poažite svojo uspešnost in priznanje kupcev. Izpostavite se nad vsemi v svoji panogi. Dovolite si , da je vaša trgovina nagrajena z transparentnim znakom in z neodvisno metodologijo, ki mu zaupajo kupci in proizvajalci.

Naša raziskava in koncept sta plod skupnega razvoja z NielsenIQ. Študija temelji na priporočilu trgovin in trgovskih verig s strani kupcev. Osredotoča se na priporočila in zaupanje .Posebnost raziskave so temelji, ki delajo trgovsko verigo ali trgovine privlačne in sposobne uvajanja novosti, zahtev in želja kupcev.

METODOLOGIJA

Neodvisna in transparentna metodologija, ki je odraz mnenja splošne populacije slovenskih uporabnikov temelji na študiji v katero bodo po posameznih panogah trgovin vključeni vsi glavni konkurenti. IZBRANA TRGOVINA LETA ali ne, podučite se kje ste prva izbira očeh kupcev in kaj vam še manjka. Poročila študije iz raziskave NielsenIQ bodo lahko za vas uporabno orodje in analiza vaše trgovinske dejavnosti skozi prizmo različnih dejavnikov, ki gradijo prepoznavnost in uspeh.

ZAUPANJE

PRIVLAČNOST

INOVATIVNA SPOSOBNOST

DRUŽBENA ODGOVORNOST

PRIPOROČILA UPORABNIKOV

KRITERIJI V RAZISKAVI SO:

PRIPOROČILA UPORABNIKOV, ki nosi največji del skupne ocene
ZAUPANJE kupcev trgovini in izkušnje kupcev v trgovinah samih
PRIVLAČNOST trgovine
INOVATIVNA SPOSOBNOST trgovine. Sposobnost uvajanja novosti, prilagajanja trendom in zadovoljevanju potreb in želja kupcev.
DRUŽBENA ODGOVORNOST trgovine, kot odgovor na vključujoč odnos do družbe in sposobnost širšega družbenenega vključevanja vključno z vrednostami in delovanjem podjetja

NAŠI PARTNERJI