Ustrezne, odgovorne in uporabne inovacije.
About
Compassionate Care for Your Mental Wellness
Inovacije, ki ne le izboljšujejo življenja posameznikov, ampak tudi izboljšujejo svet.
Zato so potrošniki že od leta 1987 v središču našega koncepta, ki ga odlično povzema naš kredo “by and for consumers” oziroma v slovenskem prevodu “od in za potrošnike”.
Vse zato, ker so očitno najboljši sodniki, da objektivno ocenijo inovacije, ki resnično izpolnjujejo njihova pričakovanja in izboljšujejo njihovo vsakdanje življenje. Kot ključna povezava med potrošniki, blagovnimi znamkami, distributerji in izdelki spodbujamo celovit Ekosistem potrošniškega certificiranja. S tem odkrivamo inovacije, ki utirajo pot trajnostnemu napredku in bolj zaželeni prihodnosti. Briljantne inovacije bodo vedno izboljšale svet.
Voted Product of the Year Award je bil ustanovljen leta 1987 in je prvotno francoska pobuda. Od pomladi 2016 organizacijo iz Bruslja vodi Product of the Year Worldwide NV. V Sloveniji podeljujemo nagrade od leta 2013.
Naši pečati so številka 1 v svetu in regiji. Zaupanje proizvajalcev, distirbuterjev in kupcev črpamo iz globalne prisotnosti v več kot 45 državah sveta ter aktivnim konceptom. Naši pečati so referenca industrije in priznani s strani proizvajalcev in raziskovalnih agencij.
9 od 10 kupcev reagira na naše pečate!
Naš proces in metodologija dosledno postavljata izbor in mišljenje kupcev na prvo mesto. Naš koncept je izključni odraz mišljenja in preference kupcev. Za vse sodelujoče pa je raziskava izčrpen vpogled v mišljenje kupcev o izdelkih, storitvah, znamkah in trgovinah v posamični kategoriji ali panogi. Naša globalna, neodvisna metodologija je potrjena s strani strokovnjakov in upoštevana s strani največjih globalnih podjetij široke potrošnje.
Naš pečat je dokazan, zaupanja vreden, uspešen koncept, ki globalno dosega več kot 5 milijard potrošnikov. Upamo si trditi, da je naša raziskava in celovit proces ocenjevanja, globalno najbolj popolna raziskava, mnenja kupcev o novih produktih, zaupanju v blagovne znamke in trgovin na trgu.
Z razvojem kupcev se spreminja tudi naš pristop do njih.
Globalno in nakupno vedenje potrošnikov se je razvilo v bolj zahtevnega, manj potrpežljivega, bolj odgovornega in informiranega kupca, ki stremi h kakovosti in išče enostavnost, učinkovitost.
Potrošnja je danes bolj družbeno ozaveščena, prav tako potrošniki, z večjim upoštevanjem družbenih, ekonomskih in okoljskih posledic naših nakupov.