1. Kaj so pečati “Izbran Produkt Leta”, “Izbrana Znamka Zaupanja Leta”, “Izbrana Trgovina Leta” in “Izbran Produkt Trgovskih Znamk Leta”?
Odgovor: Pečati so oznake, ki jih dodeljujemo na podlagi izčrpne raziskave med potrošniške / kupci / uporabniki za nagrajevanje produktov, blagovnih znamk ali trgovin, ki so se izkazali za najboljše v svoji kategoriji, glede na mnenja kupcev in uporabnikov.
2. Kako se podeljujejo ti pečati?
Odgovor: Pečati se podeljujejo na podlagi raziskav, anket in testiranj med kupci, kjer potrošniki glasujejo za svoje najljubše produkte, blagovne znamke in trgovine. Zmagovalec je udeleženec z najvišjo oceno.
Ni zmagovalca, če je rezultat nižji od povprečja kategorije, ki se preučuje v primeru enega samega udeleženca.
3. Kako lahko preverim, ali je izdelek/storitev/znamka/trgovina prejel/a pečat?
Odgovor: Informacije o prejemnikih pečatov so objavljene na naši spletni strani, kot tudi v medijih. Vsi udeleženci od organizatorja prejmejo tudi obvestilo in poročilo raziskave kategorije.
4. Kaj pomeni, če izdelek nosi pečat “Izbran Produkt Leta”?
Odgovor: Ta pečat pomeni, da je izdelek prejel priznanje za kakovost, inovativnost ali zaupanje potrošnikov. To lahko poveča zaupanje kupcev in izboljša prodajo.
5. Kako lahko sodelujem v anketah, da glasujem za svoje najljubše blagovne znamke in produkte?
Odgovor: Običajno se lahko v anketah udeležite preko spletnih raziskav, ki jih organizirajo raziskovalne agencije. Spremljajte njihove uradne strani za informacije o prihajajočih anketah.
6. Ali so pečati jamstvo kakovosti?
Odgovor: Pri naših pečatih je to zagotovo. Saj izvajamo obsežne neodvisne raziskave na reprezentativnih vzorcih uporabnikov. Prav tako izsledke naših razsikav mennja kupcev pridobijo vsi sodelujoči. Tako se lahko podjetja, proizvajalci, distributerji, zastopniki sami prepričajo o samem izboru, raziskavi in mnenju kupcev.
7. Zakaj so naši pečati boljši in bolj zaupanja vredni od drugih?
Odgovor: Naši pečati temeljijo na obsežnih raziskavah in anketah, ki vključujejo široko reprezentativno skupino potrošnikov. Uporabljamo neodvisne raziskovalne agencije, da zagotovimo objektivnost in transparentnost. Poleg tega redno posodabljamo naše postopke, da ostanejo v skladu s trenutnimi trendi in pričakovanji potrošnikov. Priporočamo vsem proizvajalcev, distributerjem, agencijam in tudi potrošnikom samim, da preverijo način razsikave in tudi transparentnost ter izsledke le teh preden zaupajo ali se odločijo za uporabo pečata.
8. Kako zagotavljate transparentnost pri dodeljevanju pečatov?
Odgovor: Transparentnost zagotavljamo tako, da javno objavljamo metode raziskav, demografske podatke anketirancev in postopke dodeljevanja pečatov pa vsem zaiteresiranim podjetjem. Potrošniki in strokovnjaki lahko preverijo naše rezultate in se prepričajo o veljavnosti podeljenih pečatov.
9. Katere vrste raziskav se izvajajo za dodeljevanje pečatov?
Odgovor: Izvajamo raziskave z zuannimi neodvisnimi partnerji na podlagi najvišjih standardov in okrepljene z zunajim metodološkim nadzorom. Vse naše raziskave so neodvisne, transparentne in odražajo reprezentativni vzorec slovesnkih uporabnikov. Vsi naši partnerji so zavezani in članoi raziskovalnega združenja Esomar. S tem pridobimo celovit vpogled v mnenja potrošnikov in njihove izkušnje s ponudniki.
10. Kako vplivajo vaši pečati na prodajo in tržne strategije podjetij?
Odgovor: Naši pečati predstavljajo vrednost in zaupanje, kar pozitivno vpliva na odločitve potrošnikov. Blagovne znamke, ki prejemajo naše pečate, zaznavajo povečanje prodaje in izboljšano prepoznavnost.
11. Kako pogosto posodabljate svoje raziskovalne metode?
Odgovor: Naše raziskovalne metode redno pregledujemo in posodabljamo vsako leto, da zagotovimo skladnost s trenutnimi trendi in potrebami potrošnikov. Poleg tega se nenehno osredotočamo na izboljšanje procesov zbiranja podatkov in druge relevantne vplive.
12. Zakaj naj se podjetje odloči nominirati svoj produkt, znamko, trgovino?
Odgovor: Naši pečati zagotavljajo izključno mnenje kupcev, uporabnikov posamične kategorije ali panoge nominiranega produkta/znamke/trgovine. Naša metodologija je odprta in vsem nominirancem zagotavljamo poročilo same raziskave. Naši pečati so dokazano orodje in izvrstnen, unikaten način za razlikovanje od konkurence. Dokazi so tudi v prodaji (po pričevanju zmagovalcev) in beležijo izjemne prodajne rezultate, izboljšanje vidnosti, pogostoti nakupov itd.