
POTROŠNIŠKI GLAS
Naše poslanstvo je jasno: okrepiti glasove potrošnikov z zagotavljanjem, da jim blagovne znamke nenehno ponujajo več in bolje ter imajo njihovi glasovi resnično vpliv.
Opolnomočenje potrošnikov. Krepitev blagovnih znamk.
Verjamemo v moč informiranih odločitev. Vsak nakup, ki ga opravimo, je glasovanje, potrditev kakovosti, storitev in zaupanja. Potrošniki niso le pasivni kupci; so nosilci odločanja, ki oblikujejo prihodnost blagovnih znamk, izdelkov in storitev.
KDO OBLIKUJE SVET POTROŠNJE? GLAS POTROŠNIKOV! POTROŠNIŠKI GLAS ... VEČJI VPLIV!
Naše načelo je preprosto: od potrošnikov, za potrošnike. Naša priporočila izhajajo neposredno iz resničnih potrošniških izkušenj, ne iz korporativnih agend. Cenimo pristne povratne informacije in vpoglede, ki zagotavljajo preglednost in zaupanje v vsako priporočilo. Izpostavljamo najboljše izdelke, storitve in blagovne znamke, ki dosledno izpolnjujejo ali presegajo pričakovanja potrošnikov. Odličnost ni privilegij; to je standard, ki ga morajo blagovne znamke spoštovati. Ko potrošniki združijo svoje glasove, blagovne znamke poslušajo. Podjetja odgovarjamo in jih spodbujamo, da izboljšajo svoje izdelke, storitve in etične zaveze. Potrebe in želje potrošnikov spodbujajo razvoj trga. Zagovarjamo blagovne znamke, ki prisluhnejo svojim strankam in ustrezno uvajajo inovacije. Naša platforma deluje pošteno in zagotavlja nepristranska priporočila. Potrošniki si zaslužijo jasen in pošten vpogled pri sprejemanju odločitev o nakupu. Prepoznali in nagradili bomo blagovne znamke, ki dajejo prednost zadovoljstvu strank in nenehnemu izboljševanju. Podjetja bomo izzvali, da delajo bolje, in zagotovili, da so in bodo potrebe potrošnikov vedno na prvem mestu. Potrošnikom bomo zagotovili znanje in samozavest, da bodo lahko sprejemali ozaveščene odločitve.
Pečati IZBRAN PRODUKT LETA, IZBRANA ZNAMKA ZAUPANJA LETA, IZBRANA TRGOVINA LETA in IZBRAN PRODUKT TRGOVSKE ZNAMKE LETA so točno in izključno to – ocena kupcev – transparentno, neodvisno, zaupanja vredno priporočilo slovenskih kupcev in uporabnikov posamičnih kategorij vsem potrošnikom.
