POTROŠNIK - KUPEC - UPORABNIK ključni in edini sodnik

Izhodišče za vse naše pečate je potrošnik – kupec – uporabnik posamične kategorije. Le uporabniki posamične kategorije lahko za to kategorijo oddajo svoje mnenje o izdelkih, storitvah, znamkah, trgovinah, ki jih poznavajo in jih kupujejo.

Kupec – uporabnik je akter z največjo močjo na trgu. Iz tega opažanja je samoumevno, da kupec sodi in izbira.

Zahvaljujoč raziskavi se na reprezentativnem vzorcu slovenskih kupcev le te sprašuje o različnih vidikih, kot so inovativen značaj in privlačnost izdelka / storitve ali zaupanja in odgovornosti znamke ter skupno uporabniško izkušnjo ob pripravljenosti kupca za nakup.

Rezultati se zbirajo, analizirajo in poročajo sodelujočim proizvajalcem. Razglašeni so samo zmagovalni izdelki.

Atributi, ki določajo končno oceno

Inovativnost

Inovativnost

Atraktivnost

Atraktivnost

Nakupna namera

Nakupna namera

Testiranje

Testiranje

Zaupanje

Zaupanje

Privlačnost

Privlačnost

Inovativna sposobnost

Inovativna sposobnost

Priporočila

Priporočila

OCENA POTROŠNIKOV JE NAJBOLJ VELJAVNA REFERENCA V OČEH DRUGIH POTROŠNIKOV

Raziskavo neodvisno, transparentno in na reprezentativnem vzorcu (po spolu, starosti in regijah) slovenskih kupcev izvajajo neodvisni zunanji partnerji. V raziskavi iščemo uporabnike, kupce posamičnih kategorij.

Končni rezultat je izključno ocena kupcev – uporabnikov. V raziskavi so vedno vključeni glavni konkurenti v posamični kategoriji.

NAŠA NEODVISNA SKUPINA PARTNERJEV ZA RAZISKAVE

Izvaja neodvisno raziskavo na transparentnem vzorcu slovenskih kupcev – uporabnikov posamične kategorije
Neodvisno mišljenje kupcev skozi proces testiranja v realnem življenskem okolju uporabe posamičnih izdelkov
Za metodološki nadzor

Log in to your account