POTROŠNIK - KUPEC - UPORABNIK ključni in edini sodnik
Izhodišče za vse naše pečate je potrošnik – kupec – uporabnik posamične kategorije. Le uporabniki posamične kategorije lahko za to kategorijo oddajo svoje mnenje o izdelkih, storitvah, znamkah, trgovinah, ki jih poznavajo in jih kupujejo.
Kupec – uporabnik je akter z največjo močjo na trgu. Iz tega opažanja je samoumevno, da kupec sodi in izbira.
Zahvaljujoč raziskavi se na reprezentativnem vzorcu slovenskih kupcev le te sprašuje o različnih vidikih, kot so inovativen značaj in privlačnost izdelka / storitve ali zaupanja in odgovornosti znamke ter skupno uporabniško izkušnjo ob pripravljenosti kupca za nakup.
OCENA POTROŠNIKOV JE NAJBOLJ VELJAVNA REFERENCA V OČEH DRUGIH POTROŠNIKOV
Raziskavo neodvisno, transparentno in na reprezentativnem vzorcu (po spolu, starosti in regijah) slovenskih kupcev izvajajo neodvisni zunanji partnerji. V raziskavi iščemo uporabnike, kupce posamičnih kategorij.
Končni rezultat je izključno ocena kupcev – uporabnikov. V raziskavi so vedno vključeni glavni konkurenti v posamični kategoriji.
NAŠA NEODVISNA SKUPINA PARTNERJEV ZA RAZISKAVE
Izvaja neodvisno raziskavo na transparentnem vzorcu slovenskih kupcev – uporabnikov posamične kategorije
Neodvisno mišljenje kupcev skozi proces testiranja v realnem življenskem okolju uporabe posamičnih izdelkov
Za metodološki nadzor